Un corp sanatos se mentine cu o minte deschisa si un spirit liber..

399436098_640 Acum, ca ati observat care va sunt limitarile (cititi Modificarea realitatii voastre pentru a-i face loc celui de-al noualea secret) creionati un profil al constientei voastre, la acest moment. Notati profilul iar pentru fiecare categorie, folositi o scala de la 1 la 10. Pastrati cele scrise si recititi dupa saizeci de zile, ca sa vedeti cat de mult v-ati schimbat. La sfarsitul celor saizeci de zile, evaluati-va fara sa va uitati la notele initiale.

 0 puncte – Nu dau atentie acesti parti a vietii mele

1-3 puncte – Am avut putine experiente in domeniul acesta, dar nu recent si nu foarte frecvent

4-6 puncte –  Acest domeniu al vietii mele imi este familiar si il traiesc destul de des

7-9 puncte – Acesta e un domeniu important din viata mea, pe care ma concentrez foarte mult

10 puncte – Cunosc bine acest domeniu,  imi  folosesc aproape toate atentia suplimentara pe el

_________________ Fiinta pura

_________________ Extazul conditionat

_________________ Iubirea

_________________Starea de cunoastere

_________________Miturile si arhetipurile

________________Intuitia

_________________Imaginatia

_________________Ratiunea

_________________Corpul fizic

_________________Emotiile

Dr. Deepak Chopra – Cartea secretelor

De la Diana Ciubotaru – psihologul din Iasi

